Mitä teit tänään (tai eilen) - kerro!

Että sellanen 147cm Orapihlaja tälläkertaa.

6 tykkäystä

Viisi kertaa ohi oravan kokoisesta maalista noin 5-6 m etäisyydeltä. Vajaalla vedolla osui lähimmäksi. Täytyy harjoitella…

2 tykkäystä

Ihan lupaavan jäykkä marjakuusijousi tulossa kun 25" vedolla näyttää riistavaaka 33kg ja 27" tulee olemaan lopullinen vetopituus. Jousella pituutta 170cm.

Noniin. Riistavaaka asettui 36kg kohdille 27"

7 tykkäystä

Eilinen ilta oli jopa tuottoisa.

6 tykkäystä

Hyvä. Välillä on vaikea aloittaa, mutta niin myös vaikea lopettaa!

2 tykkäystä

Jatketaan mihin joskus jäätiin..

5 tykkäystä

Rakensin tänään tuollaisen telineen johon saa jousenrungon pysymään paikallaan. Samalla harjoittelin Tencik-työkalun käyttöä. Ainakin tuntui hyvin toimivan ja jousi pysyi paikallaan. Ainut mikä aiheuttaa vaivaa on toi ylimääräisen köyden jatkuva kieputtelu rungon yli. Pitää kysyä jotain kaveria mukaan nappaamaan köydestä kiinni jos tässä kesän aikana saa aikaiseksi liimata sarvea

3 tykkäystä

Miten mahtaisi onnistua kelan, josta naru purkautuisi kiertämisen myötä, lisääminen kapulaan?