Että sellanen 147cm Orapihlaja tälläkertaa.
Viisi kertaa ohi oravan kokoisesta maalista noin 5-6 m etäisyydeltä. Vajaalla vedolla osui lähimmäksi. Täytyy harjoitella…
Ihan lupaavan jäykkä marjakuusijousi tulossa kun 25" vedolla näyttää riistavaaka 33kg ja 27" tulee olemaan lopullinen vetopituus. Jousella pituutta 170cm.
Noniin. Riistavaaka asettui 36kg kohdille 27"
Hyvä. Välillä on vaikea aloittaa, mutta niin myös vaikea lopettaa!
Rakensin tänään tuollaisen telineen johon saa jousenrungon pysymään paikallaan. Samalla harjoittelin Tencik-työkalun käyttöä. Ainakin tuntui hyvin toimivan ja jousi pysyi paikallaan. Ainut mikä aiheuttaa vaivaa on toi ylimääräisen köyden jatkuva kieputtelu rungon yli. Pitää kysyä jotain kaveria mukaan nappaamaan köydestä kiinni jos tässä kesän aikana saa aikaiseksi liimata sarvea
Miten mahtaisi onnistua kelan, josta naru purkautuisi kiertämisen myötä, lisääminen kapulaan?






