Näköjään nyt kun alko kattelemaan niin nuolivarasto alkaa näyttää ihan hyvältä

Siinä on hyvin kiinnitysreikiä köysille
Iha itte ne siihen porasin
Niihin tulee tappi kiinni niin se köysi pujotellaan niiden alta toiselle puolen ja liimattavien kappaleidän väliin menee pätkä kasteluletkua tai vastaavaan johon sitten päästetään paineilmaa. Tulee luja puristus.
Oletko aiemmin käyttänyt paineilmapuristinta? Vaatii nimittäin aika jykevän muotin ja sen pitää olla myös kaksiosainen, eli alaosaa vastaava kappale tukemassa yläpuolella. Paineilmapuristimella saadaan kyllä hyvä ja tasainen puristus mutta vain jos muotti on tehty kunnolla ja oikein.
Kyllä olen mutta eri tilanteessa. Minun jousiini en tarvitse mitään muotteja. Mun kepakot eivät ole muutenkaan ikinä mitään viivain suoria niin ns muotit on mulle turhaa.
Idea tässä oli käyttää normi hot dog tyyliä missä käytän litteää letkua joka on noin 4m pitkä.
Tyyliä asettaa jousi kaksin taitetun letkun väliin ja päällimmäiseksi vain vaikka mänty lista. Pakka kumiremmillä kiinni muotin tappien ympärille punoen ja paineilmaa letkuun puristamaan leivos yhteen.
Ensit tiiä onko sen helpompaa tsi tyäläämpää kuin mun vanha tyyli missä olen vain valellut liimaa pintoihin, kietonjt elmukelmuun ja puristanut polkupyöränsisäkumilla perkeleen kireeksi paketiksi ja sitten laskenut molemmat kärjet johonkin palikoiden päälle ja asettanut keskelle joko lekan tai jonkin tukin puolikkaan painoksi vastakaarelle.
Tähäntyyliin niitä kuralassa aikoinaan tein.