Mitä teit tänään (tai eilen) - kerro!

LOL, kumman nuolet heiluu?

Hyvä huomio… Varmasti minun nuo violetit

Kuka arvaa mitä näistä tulee

Höyrytyslaatikko komposiitin tekoon?

Sattui äsken vähän köplästi. Näköjään on jerkkua pituuskomposiitissa! Jousi heitti jänteen ja ponnahti takasin päin. Etuhammas vähän heiluu mutta muuten ok. :smiley:
Jousi on ehjä. :wink:

6 tykkäystä

No jopas on! Näitä harvinaisia jousionnettomuuksia. Olit siis ampumassa ja nuolen irrotessa jänteeltä lähti myös jänne irti? Ja sen jälkeen jousi pomppasi taakse päin? Ota ensin kerralla videolle, niin voidaan ihmetellä enemmän ja ottaa opiksi! Paranemisia, toivottavasti ei jäänyt mitään pysyviä vaurioita.

@Hartonen Nuoliaihiota? Vaan onko liian ohuita ja oksaisia? Pituus voisi täsmätä.

Jere, Se on siltä kohtaa nyt vahvempi :+1:

Ei oo vaikka haapaa onkin

Jousi oli ainoastaan jänteellä, lepoasennossa.
Korjasin kieroutta polvea vasten, kun jostain syystä jänne lähti irti nokista, jousi ampaisi itsensä ympyrälle ja samalla osui maahan josta otti kimmokkeen suoraan naamaan.
Tuli aika hyvät veret huulesta.
Sisukas peli tuo 101cm jousi. Taulukon mukaan siinä ois se 110 paunaa ollut.

Mää mittää saa arvailla ku mää kerra tiiän koko projektin :rofl:

1 tykkäys

Nonii, monesti mä sitä sun kääntämistä ja vääntämistä katsonutkin että kohta lähtee :sweat_smile:

Onneksi taitaa etäilyt vielä jatkua, ei tarvitse konttorilla selitellä mitään epämääräistä, että jousi otti ja potkaisi, ihan tosi…

Ei, kyllä tässä toimistolla ollaan. Mitäs pienistä, hullunmiehen maine kasvaa. Jousi potkaisi??? Lepotilassa ollessaan??

1 tykkäys

Pikkulauantai baariillan jäljiltä tuo huuli kuiteski on :smiley:
No ei ny, mulla kävi samallalailla ku virittelin katajajännäriä sillo joskus.

Ammuin melkein naapurin höpsöä ikänaista, kun se oli keräämässä kirsikoita heti meidän tontin ulkopuolella kaupungin puskassa.

Vasama osui keskelle taulua, joka on meidän pihalla. Eukko oli muutaman metrin sivulla katveessa.

2 tykkäystä

Rompetori löytö. Täähän on pirun hyvä ainakin mitä 40mm leveeseen kapulaan kokeili

Ompas mielenkiintosen näkönen. Onko terä vaihdettavissa?

Ei taida olla

Tällä kiikolla oon hävittäny kokonaisa perheitä. 13 murha tuli tunti sit täyteen. Kolme tyhjää jäi huomeniksi tarkistettavaksi.

1 tykkäys

Onko renderöidystä karhun rasvasta kiinnostuneita ? Voin lietoon tuoda piltti purkeissa ? Hinta sovitaan paikanpäällä
Vakosella huomio

1 tykkäys

Kävin maastoradalla varsijousen kanssa. Kyllä sillä vitaaleille osumia saa JOS korot saa pelaamaan. Tähtäyspiste muuttuu niin paljon jo 10-25m välillä että hirvittää. Pitkäjousella ammun koko välin tähtäämällä keskelle. Tulee mielenkiintoista…

Kävin katsomassa sitä motonetin lehtijousta, siitä saa polttoleikkaamalla kaksi arviolta 400 paunaista kaarta. Sain samalla myyjältä polttoleikkaajan yhteystiedot. Sain myös kaverilta paljon hirvenluuta ja kaksi hirvensarvea. En vaan vielä ala työstämään tuota lehtistä kun pitää edelliset projektit saada loppuun.

1 tykkäys