Varsijousen puukaari ja käsijousen puukaari

Postit sitten viestisi “Minä poistun tästä viestiketjusta.”

näinkö tää siis menee…

Pitäydy vain siinä muokkaus pöydällä niin kauan kuin tarvitset niin ei tarvitse haluamaasi ilmaisun kokonais ilmettä muuttaa.

Minulla pysyy muokkaus pöytä auki monta minuuttia koska olen hidas kirjoittaja ja minulla on kirjoitus häiriöitä. Itse muutan aloitus kirjaimien kokoa ja lisään vain pilkun paikkoja sekä poistan kirjain virheitä. Suurimmat vaikeudet minulla tulee yhdyssanoisa.

En lisäile tai poista kokonaisia lauseita vain siksi, etten niistä pidä.
Se on jo luettu ja näin ammuttu nuoli kun painat entteriä. Ei sitä saa enää takaisin.

Ok.

Aloitusviestistä poimittua:

Minulta on mennyt jo koko ketjun alkuperäinen ajatus hukkaan – mitä yritetään sanoa, mikä on pääväite? Tai no, en tiedä onko sillä väliäkään. Mittaustuloksetkin puuttuvat edelleen.

Eiköhän olisi vaan parempi kaikkien siirtyä verstaalle. Nyt on aivan loistavat verstaskelit, kun ulkona ei viitsi ampua.

2 tykkäystä

Miten niin ei viitsi ampua!!! Haastatko riitaa? :smiley:

1 tykkäys

No joo, siellä lounaisrannikolla onkin vähän eri olosuhteet. Ja Mikkeä ei lasketa mukaan. Täällä nyt 10 astetta pakkasta (kiristyy koko ajan), tuulee, pyryttää, lunta 40 senttiä. En viitsi ampua American roundia tai edes 60 nuolen kisakierrosta, ulkona siis.

Täällä on -7 ja lunta 15-20cm.

no joo myönnetään… Tuo kuva on sunnuntailta.

Hah! Maa näkyy, takki auki ja kykenee liikuttamaan kasvolihaksia! Etelän vetelät… Täällä -40 astetta, metri lunta ja kusi jäätyy kaareen. Sähkötkin ollut kohta puoli vuotta poikki.

4 tykkäystä

Takaisin aloitus viestiin. Kehuit tuossa viimeviikolla Visa facen puolella että sinulla on tietoa 80-120metriä sekunnissa ampuvista puujousista. Ja että epäilevänä sorttina saan kohta sellaisen nähdä.
Liittyykö tänä kaikki nyt siihen??

Mikke, minun vastuualueeseen ei edelleenkään kuulu todistaa mitään (muuttaa toisten mielipiteitä), vaan tämä on ollut minun perustama viestiketju aiheesta. Minulle on edelleen vain tärkeää, että ymmärrettäisiin varsijousen ja käsijousen välinen ero. En tuhlaa energiaani turhaan, viestiketju tukee ajatuksiani. Kun lopulta foorumi on sosiaalinen yhteisö, missä kaikki saavat esittää mielipiteensä.

Täh? :face_with_raised_eyebrow:

Eli sä olet sitä mieltä, että kun sä olet kirjoittanut jotain foorumille, niin se on ehdoton totuus, vaikka kaikki muut olisi eri mieltä?

En aio enempää väitellä, lukekaa tarvittaessa tämän viestiketjun aloitusviesti: