Joo, ei ole tosiaan niin tarkkaa. Muutama jousi on vasta valmis, talven aikana tulee varmaan lisää. Eihän tässä mikään kiire ole. Jousen voi tuoda tai antaa sitten kun se on omasta mielestä valmis, vaikka sitten kevään kisoissa.
Kevän kisat tulee,…
…pihlajajousi mulla ei vieläkään ole.
Ensimmäisen yrityksen en saanut 40-paunaiseksi.
Toinen näytti lupavalta kunnes laitoin sen jänteelle. Naks. …!
Shit happens.
Ikävää…
Pihlajajousia tupsahtelee esille vieläkin. Tässä @Pyssymies taidonnäyte; noin 57# flättäri.
Hyvältä näyttää! Onnittelut Pyssymiehelle!
Tuliko otettua heitosta tuntumaa?
Pari murtumaa on tullut ja se on normaalia. Jos menee tilleri niin tuohon kohtaa lämpöä sekä pieni suoristus niin palautuun tilleri.
Tuomo! Tässä vierähti 7v… Kuinkas moni niitä luomuksiaan sulle antoikaan testattavaks? Ja koska tulee voittajan julistus?
Minullakin taitaa tuolloin hommattu aihio odottaa viimeistelyä. Olisikohan jo kuiva…?
Itse asiassa minä tein tuon pelin jo vuonna 2010. Itse asiassa olet sitä itsekin Taka-Hikiän kisoissa joskus hypistellyt ja pidellyt.
Vaikka pitkä tauko oli välissä, niin on tuolla nyt kuitenkin tuhansia laukauksia ammuttu.
Heitto on ihan jees. En ole koskaan kronottanut.
Jaaa mää luulin et olit uutta Tuomolla tekemässä
No tämä vähän tosiaan kuivui kasaan. Muutama jousi tuli, osa palautettu jo omistajilleen. Oma tekele otti sen verran puristusmurtumaa, ettei kelvannut esittelyyn. Yleisvaikutelma on, että pihlaja on hyvin vaihteleva materiaalina – jousi onnistuu ja toimii hyvin, jos vain materiaali on hyvää. Mutta paljon on niitä pihlajia, joita ei ole jouseksi tarkoitettu.
Aikaa on vierähtänyt sen verran, että tämä haaste voidaan julistaa päättyneeksi, varsinkin kun voittaja on nyt selvillä – ja se on ihan ylivoimaisesti @Pyssymies !! Jousi on hieno, hyvin tehty, viimeistelty, jäykkä, todistetusti hyvin toimiva, pitkäikäinen, kaikin puolin juuri sitä mitä hyvältä yksipuiselta jouselta voidaan odottaa. Sain jousen testattavaksi, joten laitan kuvia ja mittoja ja toivon mukaan kronolukemia kunhan joskus ehdin. Onnittelut voittajalle!
Ootko joutanut jo testailemaan?
No en vielä… Ehkä joskus!
Kunhan kysyin, utelias kun olen…