Seinäjoen tuliaiskoronan jälkeen toinen kerta jousi kädessä, nyt seuran harjoitustiloissa, kun edellinen oli mökillä pihalla. Ammuin ko. reissun kisajousella ja uusilla nuolilla uffaffaan 60n-kierroksen lukemiin 233. Jousi ja nuolet toimivat, mutta ukko ei. Varsin lievästä sairastelusta huolimatta olo on edelleen hieman voimaton, mutta eiköhän se tästä kohene.
Mitään en oo yli vuoteen tehnyt… Vain tuijottanut pusikkoa mitä voisi jossakn kohtaa hivenen harventaa.
Nytkö se parta lähtee??? xD Hehe. Teeppä johonkin selffarisarjaan uusi nuoli/jousi ja pituusenkka?
Hei saataisko me porukkaa sotajousii sen verran et joku pituuskilpailu saatas siinä sivussa…
Lasketaanko turkkilainen sotajousi? Tai tataari 30"+ vedolla olisi jo ehkä verrannollinen jossain mielessä…
Motivaatio nolla.
Tällähetkel tuleva “talo” kauppa näyttää lupaavalta niin ehkä sit kesän jälkeen jo jotain uutta.
Koetin tuossa joku aika sitten haeskella tullimuurin tältä puolen kauppoja, joilla olisi #75-80 11/32” aihioita tarjolla. Olisin ollut valmis ostamaan bulkkinipun ja lajitella ne itse. Eipä löydy tuommoisia vakiona. Laitoinpa sitten viestiä parille kauppiaalle, joista Flagella, oletin edulliseksi, vastasi, ettei heiltä löydy. Falcolta kyselin painolajiteltuja #76-78 varsia, jollaisia olin aiemmin saanut. Pari viikkoa hiljaista, ei kuittausta viestiini, mutta eilen tuli sp laskun kera, jossa Siim kertoi 45 tikkua olevan postissa kohti kotiosoitettani. Minä tyytyväinen ja jos aihiot samaa laatua kuin edelliset, saa eteen laittaa sanan erittäin. Täytynee sulkakauppaan seuraavaksi sukeltaa.
Nii no kai. Ois kiva isoja lonkkareita nähdä viivalla… Tein nyt itelle tollasen ison nuoli setin niin ois kiva päästä ampumaan niitä…
Aha, no eiköhän jotain ammuttavaa löydy toki. Ajattelin vähän huijata sarvijousella että pärjään teille.
Voi vaan olla että nää mun seipäät on sen verran skrodet että ei lennä 100m pitemmälle millään
Mitä 105-110 grammasia…
Milläs spinellä nää oli? Hienosti sulitettuja, vahat ja kaikki.
Seuraavan kerran kun itse ammun jäykällä lonkkarilla, katson nuolet oikeaan jäykkyyteen. Walesissä ammuin 12,5mm haapanuolia ja eipä muuten pelittäny 90# vedolla.
Nää on jotain 150+ paunaisia
Ja siis lähinnä koristeeksi. Halusin et hyllystä löytyy viinellinen älyttömiä nuolia. Nyt on.
Pienimmät panssari nuolet mitä oon noilla yli 100lb ampunu on ollu siinä 42g hujakoilla. Isoimmat 115g…
Normisetti on pysynyt visusti siinä 56-62g hujakoilla.
Nojoo… tosta painosta toki on 65g jo sun takomaa rautaa !!
Itseppäs mörköjä tilasit
Indeed !
Siellähän on lunta! Oletko merkinnyt tuon puun kaadettavaksi? Rungossa on sopivasti jousiaihioita vieri vieressä.
Justiisa alko satelemaan kun saavuttiin mestoille
Merkkasin joo, seuraava ongelma onkin miten lentokoneeseen saa tuotua nuo pöllit