IX Petikon vaisto su 26.5.2019 SIIRRETTY -> 25.8.2019

Joo tervetuloa myöhemminkin! Mä käväisen Ruskeasuolla kummiskin.

Näyttää pahasti siltä mitä tuossa Patiksen kanssa vähän nyt juttelin, että päätös oli edeltävä…
Lupaili nopeasti päättäää uudet päivämäärät.

No jopas… Haluaako tuota päivämäärää muuttaa joku muukin kuin @patis ? :smiley:

Moi,

Olen todella pahoillani. On todella nihkeää perua kisat tällaisella aikataululla ja en ole asiasta yhtään iloinen. Meillä ei ole tällä hetkellä riittävästi talkooporukkaa ja sääolosuhteet olivat tänään Petikossa hetkittäin todella huonot. Huomiselle on luvattu yhtä huonoa säätä ja järjestäminen olisi vain mennyt liian raskaaksi.

Pyrimme löytämään uuden ajan kisalle mahdollisimman pian.

Kaikki kisaan aikoneet ovat tervetulleet kiertämään Petikon maastoradan huomenna. Maastossa on kuitenkin hyvä pohjarata.

Se oi oo meidän päätös vaan järjestäjien. Toni ja Heikki on sil kahdestaan.

Jos talkooapu auttaa niin voin tulla jeesaamaan huomenna vaikka kahdeksalta aamulla. Puh 0405662377

Sama homma meikällä. p.0408212991

Pistäkää numerot yksityisesti :smiley: Eiks kukaan oo opettanu internetin käyttöö :smiley:

Sanoo jäbä josta löytyy puoli alastomia kuvia tuhannen kipaletta netistä!! Keneltä sinä sait opit :smile:

Mul oli sentää mallin ura. Kehon huoraus on pieni hinta kuin että joku puhelinmyyjä alkaa soitteleen :smiley:

Jos siellä on jo elukat maastossa tämän päivän kisan jäljiltä, niin mitäs jos Petikon Waiston järjestäjät järkkäävät kisan nyt vain kevyemmän kaavan kautta, eli hyödynnetään niitä maaleja, joita maastossa jo on? Vähemmän soveltavia rasteja, vaikka ne hauskoja ovatkin.

Mitä luultavimmin olen joka tapauksessa tulossa sinne aamupäivällä, eli jos kisaa ei ole, niin ammutaan sitten vaikka huvikseen ja pidetään oma kisa…! Tavoitteena vaikka kello 10:00.

1 tykkäys

Mää jo ehdotin et järkkäävät siihe pellon yhde maalin ja vaikka 6 mettää niin ammutaan ne siinä sit vaikka kahteen kertaan niin ei tuu sitä ravaamista tai vedetään AR 2 petikkko tyyliin siinä pellolla pelkästään.
Ei hievahtanutkaan :smiley:

Siellä on ihan hyvä rata jota saa tulla huomenna kiertämään. Voitte pitää vaikka Petikon Varjo -kisat :wink:

Varsinaisten kisojen kanssa ei valitettavasti voida soutaa ja huovata loputtomasti vaan pysytään raskaassa päätöksessä joka jouduttiin tekemään. Tästä on tiedotteet jo laitettu ja kisaamaan olisi tullut myös moderneilla lonkkareilla ampujia. Tiedon kulku on jo tällä aikataululla erittäin haasteellinen joten ei sekoiteta pakkaa enempää.

Halutaan pitää kuitenkin varsinaisen kisan taso kunnossa ja mukana erikoisrasteja jotka vaativat lisätyötä.

Ja kiitos vielä kaikille avun tarjoajille!

2 tykkäystä

Olin lähdössä ratatalkoisiin, kun päätimme siirtämisestä. Vettä on tullut kovempaa kuin ämpäristä. Ja huomenna samaa laatua. Ei olisi pystytty takaamaan kisan arvoista rataa. Eikä ampuminen huomenna mitenkään hauskaa. Harmi tämä on, mutta kun tehdään, niin tehdään kunnolla.

Meikä tulee darrassa huomenna jos muitakin kerran on tulossa. Klo 10 00 siis.

No nyt vaikuttaa, että en ehkä sittenkään pääse kymmeneksi Petikkoon. On siinä muutakin säätöä ja siihen ei aikaistaminen sittenkään sovi. Katsotaan nyt, että miten käy. Yritetään kuitenkin.

No, ku mä en ehtinyt harjoittelemaan olenkaan viime aikoina, kävis mullekin myöhempi päivämäärä aika hyvin. :thinking: Toivon vaan, että silloin pääsen.

Tulen myös klo 10 paikalle

Näyttää siltä että järjestäjistä piittaamatta muurama kovempi jannu tulee väkisinkinnpaikalle :smiley:
Itse oli kyllä lähdösdä mutta meitsi vetää muelummin päivän löhöten kuin rämpien jos. Ja pää syynähän mullahan on että joutuisin ajamaa. Sitä en tee :rofl:

Joo, mennään kymppiin vaan.