60n & 120n / 20 y -haastekisa 2020-21

Viime viikolla kävin pari kertaa ampumassa 60 nuolen tuloksen Stratocaster II:lla (se 84-paunainen) ja oli biorytmit alhaalla tai jotain, mutta molempina kertoina vaivoin 228. Tänään, sunnuntaina, menin ilman ennakko-odotuksia hallille samojen välineiden kanssa; tosin ainoa muutos oli perjantaina hallilta poistuessani se, että silloin nostin jänneväliä yhdellä kierroksella, aavistuksen siis. Nyt ammunta kulki melko nätisti ja oma ennätyshän siitä kirjautui: 255 - Tuomolle päivitettävää listaan. Kauneuspilkkuna tuloslapussa on kakkossarjan 18, jonka vuoksi en vieläkään saanut koko kierrosta 2-alkuiseksi…

6 tykkäystä

Aivan älytön sarja! Siinä rupeaa ahtaaksi käymään tila taululla.

Mua vaan ahdistaa ku noita lukuja kattelee :joy:

1 tykkäys

“Aivan älytön sarja! Siinä rupeaa ahtaaksi käymään tila taululla.”

“Mua vaan ahdistaa ku noita lukuja kattelee”

Tää onkin sitä sykolookista peliä… :sunglasses:

Mua onkin kiva syykata kun en mitään kisailekkaan :smiley:
No, mutta kun nää kelit vähän lauhtuu niin kokeilen vielä käsijousellakin. Nyt kun tuo leluvarsi on jo kolmeen kertaan ammutttu vääril nuolil läpi niin eikohän se ollut siinä.

1 tykkäys

Päivityksiä Tuomo! Päivityksiä!! :smiley:

Tuomo: Minä ammuin tuon 120 nuolta sunnuntaina :wink:
199pojoo yhteistulos. Tein vain tilanne virheen abilläni ja siksi se nyt on tuollainen.

Ei mennyt 500 vieläkään rikki 120 nuolella. Ekan 60 nuolen viimeisessä sarjassa sorruin yliyrittämiseen, kun oli myös 60 nuolen ennätys mahdollinen, mutta tulos vain 15 pinnaa siihen sarjaan. No, toinen 60 nuolta meni sen verran hyvin, että sain hiihdettyä Hirven ohi pari pinnaa ja yhteistulokseksi 248 + 250 = 498.

Tiedoksi: Teuvan 120 nuolen SM helmikuun alussa on aitten peruttu… :pensive:

6 tykkäystä

Ai pentele. :smiley: Tuossa 15p sarjassa on jo alkanut jännittää! Olisi ollut mahikset huipputulokseen.

Toisinkin päin huomaa että kun sarja menee alussa ns. plörinäksi ja toteaa ettei ennätystä tule, silloin alkaakin osua paremmin!

Muuten, mitä joitain kuvia facessa näkee, ei siellä lasikuitujousilla tasasta 20p sarjaa ammu. Vähän yllätyin, kun ajattelin että ei tehdasvälineillä voisi edes alle 200 ampua…

No kyllä on Esa tasasen hyvässä vireessä!!!
Vaikee on tuohon vastata…ainakin pitäs reenata.
Kelit ollu vähän koleita muuhun kuin uusien jousien koeammuntaan…
Mutta eiköhän se reeni-into taas iske jahka menis edes suojan puolelle.

2 tykkäystä

Pari sataa nuolta kävin läiskimässä radalla, mutta ei osu ei vieläkään! Mikä siinä on kun tuommosta 180 pistettä junnaa vaan.
Viimemmäksi katsoin niin 300 nuolen aikana olin ampunut vain 3 ohi taulusta, mutta ei se nyt paljoa lämmitä. Tuskien taival. Pitäisiköhän jo uutta nuolisettiä kyhätä kun on useampia tonneja ammuttu edellisellä.

Sitä on liikkeellä. En ole itse laskenut pisteitä, mutta veikkaan että just nyt puskee jotain 150 settiä. Onko liikaa yritystä vai mitä? Vaatii tosi pitkään hiomista että alkaa niputtamaan keskelle.

Ja mää en oo vielä ees uskaltanu yrittää käsijousel…:sweat_smile:

Kuukauden tauon jälkeen laskin taas pisteet ja tulos oli taas 220. Kuukausi meni ihan pieleen, kun keskityin vain laskemaan keskustoja, joita nuolet kiersi tosi kaukaa. Nyt oli ekat 30 nuolta 118p. Mun vaan näköjään pitää aina laskea tulosta.

1 tykkäys

Kukas sen kissan hännän nostaa, elle kissa itse… päivitäs, Tuomo, tuo lista… :sunglasses:

Uusin tilasto:

20 jaardia

Ja sitten se penteleen käsijousi tulos vielä…

???

Sitä vaan, että minun pitäisi sekin tässä jossain vaiheessa vaan mennä ulos ja ampua… Menoa ja melskettä kun on kokoajan toiseen suuntaan ja ulkoon on -17…

Tänään oli taas saumat rikkoa 500 120 nuolella, mutta ei. Viimeiset kaksi pinnaa on tiukassa ja nyt taas oman enkan sivuaminen. Ammuin tässä samalla toisen vaistoporukan 60 nuolen kisaa, johon tuo 250 menee.