4 sivuisen nuolifootin jigi

Minäkin laitoin äsken viestiä. Kuukausi mennyt. Rahat on varmasti perillä…

Laitoin naamakirjaan avoimen kyselyn tästä putiikista linkin kera ja osoitin sen myös parille germaanikaverille, josko tietäisivät jotain tästä kauppiaasta. Saapas näkee, mitä kuuluu.

Aika pian kuuluikin yhdeltä kaverilta: Oli putiikki ennen ihan OK, mutta parin viime vuoden aikana on mennyt erittäin surkeaksi. Tarjosi tämä kaveri apuakin, jos paikallista sellaista tarvitaan.

Otan jussin jälkeen pankkiin yhteyden ja kysäisen tiedot rahaliikenteestä, josko näkyisi perille meno.

2 tykkäystä

Joko pitäisi ruveta riehumaan mitä kykenee? ECC:hen yhteyttä vaan.
Sais tuon arrowfixin vielä tämän vuoden puolella kun kaivaa uuden kaupan. Maksaa vaikka kortilla tällä kertaa. :wink:

Lähetin taas kerran kuittikopion ja kevyesti uhkailin ottavani huomena yhteyden pankkiini ja pistää heidät asiaa penkomaan. Uhkasin myös julkistaa homman somessa saksalaisille kollegoille (jonka jo itse asiassa osin olen tehnytkin). Vastaus tuli noposaan: Wir werden nachschauen, morgen überprüft. Jos kuukkeli oikein käänsi, niin huomena selvittelee.

Tommonen tyynnyttelyviesti on hyvä kopioida useammalla asiakkaalle ja sitten vetäytyä rannalle loikoilemaan.
:rofl:

Tokihan sitä toivoo että jotain ratkaisua tuohon saa.

Saksalaiskollegojemme mukaan nykyisellään ihan feikkiä koko putiikki. Rahnat siis huijattu. Pankin mukaan maksun jäljittäminen maksaisi satasen luokkaa, eikä se vielä toisi niitä takaisin, vain todisteen, että ovat perillä. Eka kerta minulle. Olisi vain pitänyt maksaa luottokortilla, eikä mennä 10%-aleansaan pankkimasussa.

Laitoin kaikkiin jousisivustoihin, joissa olen mukana, seuraavan viestin:

WARNING:
Never ever order anything from this archery web shop in Germany. You will loose your money and get nothing from there. My German archery brothers confirmed this recently while trying track my order placed in May. Another Finnish guy is in same situation with his order also.
www.bogenloewe.de

No niin, nyt tuli tämmöinen vatstaus:

”Gefunden. War in den nicht definierten Eingängen bei der Bank. Also Überweisungen welche nicht zugeordnet werden konnten bei der FS Bank.”

Lutz Koschorek oli soitellut Olafille ja tämä oli puhunut jotain pankin vaihdosta; postipankin tili ei kuulemma käytössä, mutta ainakin mulle tulleessa oli volkkaripankin tilinumero, jonka piti olla käypäinen. Nyt siis ainakin minun maksu näkyisi löytyneen. Katsotaan, lähteekö kama liikkeelle. Kysyin samalla Jeren tilauksen kohtaloa.

P.S. Lutzin mukaan oli Olavi ainakin yhdelle tyypille Saksassa kiltisti maksanut rahat takaisin. Asiaa lienee auttanut, että tyyppi oli entinen Bandidos-pomo. Sons of Archery -kontaktini ei välttämättä ole yhtä tehokas… :sunglasses:

1 tykkäys

Tottahan se mulle samaa copy pastea oli heittänyt. Vastasin että otan yhteyttä ECC:hen ja teen rikosilmoituksen.
Sitten vastasi että “lähetän ensi viikolla”. No niin varmaan…

Joopa joo… viestittely jatkuu täälläkin… jatkan peliä vielä.

Tilasin oman arrowfix työkalun vuosia sitten brittien saaren longbow shopista. Se tuli silloin nopeasti ja palvelu oli hyvää. En tiedä miten toimii nyt brexitin jälkeen, uskoisin että toimitusaika on pidempi ja tullaus on tehtävä. Sellainen vinkki että kannattaa katsoa minkä kokoinen holkki tulee mukana ja tilata samalla tarvittavat koot. Esim meillä on 5/16 ja 11/32 alumiiniset, on toimineet ok. Tuon arrowfix terän saa myös irti ja sen voi laittaa kiinni parempaan työkaluun, jos sellainen on, silloin ei välttämättä tarvitse holkkia. Hyvä työkalu, säästänyt meiltä paljon rahaa nuoliaihioissa ja niiden korjausajassa.

1 tykkäys

Niin ja jos kyseisen laitteen ostaa, niin suosittelen säätämään terää niin että jää enemmän tilaa puruille poistua terän ja puun välistä. Siinä on sellainen ruuvi säädölle. Meillä työkalun oletusasetus oli tosi tiukka, sen seuraus oli että puru pakkautu + kasautu ja lopulta repäisi puun rikki kesken porauksen. Välillä vain vähän ja välillä niin solmuun arrowfixiin että siitä tule melkein köyttä :sweat_smile: eli jos laitteen ostatte niin tarkistakaa säädöt sopiviksi omaan käyttöön.

1 tykkäys

Johan pomppas? @Lehtis nyt tuli tracking numero bogenloewesta?? Katsotaan oliko vaan hämy, olin jo henkisesti hyväksynyt tappion.

Kiitti Jere vinkeistä, katsotaan jos päästään ihan kokeilemaankin. :smiley:

Samoin tuli mulle viesti.

Ei ainakaan vielä näy Parcel Tracking -haulla mitään missään annetulla tunnuksella…

Joo, ei ne välttämättä perjantai-iltapäivänä/viikonloppuna päivity.

Uuden koodin maanantaina saatuani seuranta toimii ja nyt kotomaan postikin tunnistaa lähetyksen lähteneeksi lähetysmaasta… saas nähdä löytääkö perille… ja mitä kääreestä löytyy…

Paketti Suomessa. :smiley:

1 tykkäys

Noniin, arrowfixi saapui ja 30kpl nuolenkärkiä. 60kpl nuolenkärkiä puuttuu, eli nyt ukko varasti vaan 50e…
Voitto se on tämäkin.

Minun paketti R:llä. Lauantaina pääsen noutamaan.

Minunkin silloisesta paketista puuttui tavaraa. Väittivät, että pakattu on, kadonnut matkan varrella ja reklamoi paikalliselle postille…