WIAC 2023, 13.-18.2.2023, Englanti, Kent

Tänne menijöitä? Esa ja PasiP näytti olevan listoilla. Tilaakin lienee kun sisäkisa kyseessä.

Me laitetaan Eeron kanssa ilmottautumiset kohta sisään.

Tokihan houkuttelee ja tuollahan voisi löytyä muutakin ohjelmaa kuin vain kisat. Mutta ensi vuonna on taas paljon menoja luvassa, niin pitää miettiä, että löytyykö aikaa. Päivän pidempikin kuin normaalisti.

Nooo… Pitäähän sun varata 5pv istanbulin reissuunkin joo.

Ostin osallistumisen kisaan, 130 puntaa kääntyi paypalilla 161 euroksi. Voi kehveli kun on huono kurssi.

Jooo… varaus on ollut voimassa jo jonkin aikaa koronan tuuppimana aina seuraavaan vuoteen. Joku järkevä majoitus olisi kiva löytää kisapaikan liepeiltä, mielellään kävelymatkan päästä, mutta ei taida kunnon majaa olla tarjolla. Kauempaa varmaan löytyy, mutta sitten pitäisi kiesi vuokrata ja vasuriliikenne ei hirveästi houkuttele. Ausseissa sitä kokeilin, mutta siellä maalla ei hirveästi liikennettä ollut, niin pärjäsi.

Tässä nyt kun rupesi miettimään matkustamista, niin melkein sunnuntaina iltapäivällä sinne ja paluu seuraavana sunnuntaina, ellei sitten lähde jo lauantaina iltaa/yötä vasten palailemaan.

King Charles Hotel näkyy olevan urheilukentän toisella puolella… Mitäs jos kokeilisi sitä?

Tuo voisi tosiaan olla. Paras diili taisi olla suoraan heidän sivuilta, ennakkoon ostettuna 508e.

Periaatteessa olisi peliliike ottaa iso kämppä, jossa esim. 3 makkaria. Siinä tulisi vähän kustannuksia jaettua ja aika äkkiä säästyisi satasia. Mutta eihän sitä jaksa muitten lärvejä tuijotella ympäri vuorokauden ihan pienestä summasta rahaa. :smiley:

Varasinpa Kunkku-Kallen hotellista 12.-19.02.2023 (su-su) huoneen. Booking.comin kautta vähän yli 500 ecua, n. 450 puntaa. Kalle itse tarjosi kovempaa hintaa sivuillaan ja tuo varaussivusto varoitteli ruuhkaisesta ajankohdasta antaen minulle viimeisen ykköshuoneen sitä kautta. Oli siellä vielä valinnanvaraa, mutta kannattaa toimia noposaan.

… ja nyt on sinivalkoinen kyytikin buukattu; lähtö 12.02. @ 11:20 ja paluu 19.02. @ 13:35, jos ketä kiinnostaa vastaava aikataulu matkustella. Maksoi vain 50 000… Finskin pistettä, kaupan päälle vielä business-luokassa. Noita maksuvälineitä kertyy koko ajan lisää, kun käytän päivittäismenojen maksuissa puulaakin MasterCardia. Työelämässä lentäen kerätyt pisteet lienee jo pääosin käytetty, mutta näkyy näkkileipä- ja dieselostoillakin silloin tällöin pääsevän reissuun.

Mä varasin tuplahuoneen, Kaisu lähtee huoltajaksi mukaan.
Tuplahuoneita näyttäisi olevan kys. hotellissa vielä vapaana.

1 tykkäys

Tuonne itsekin haluaisin! Näköjään vielä ehtisi rekisteröityäkin.

1 tykkäys

Taidan jättää tällä kertaa väliin. Kisaa riittää kyllä ensi vuonna muutenkin.

Joo hyvin ehtiikin vielä. Kämpästä saattaa joutua maksamaan pikkuhiljaa enemmän ja enemmän…

Mukaan vaan!

…ei maailmanmestaruuskisoja!! Paitsi kuralan ar tietysti… myös preeriakisa. Sitten lisäksi Istanbulin taulukisa voisi olla MM, myös Utahin pituusammuntakisat MM.

Jos saisi Kenttiin semmosen tasasen 230-240p tuloskunnon, sitten kun vielä ylittäisi ittensä niin voisi haaveilla Esan haastamisesta.

Mukana ollaan. Vielä pitää lennot varata.

1 tykkäys

Tervetuloa remmiin. Kestäähän sulla se sormi talven treenit ja sitten kisat?

Vähän muuten odottaisi jo että pääsee lonkkarilla harjottelemaan…!! Ulkokausi mennään nyt loppuun peukkuvedolla.

Joo, sormi parantunut jo huomattavasti ja se oli tosiaan vain rasitusvamma. Välillä vihloo vielä, mutta turvotuskin vähän laskenut jo. Siirryin kokonaan välimerenotteeseen ja sitä sormi itseasiassa kestääkin paremmin. Olen itse jo periaatteessa aloittanut sisäkauden treenaamisen. Olen rakentanut terassilämitettyä ampumakoppia ja valaistua, katettua maalitaulualuetta. Kameratkin tulevat kiinteästi tähän kotiradalle. Vielä kun osais rakentaa take down pitkäjousen :smiley:

Pääsin samaan lentokoneeseen muiden Hattivattien kanssa :slight_smile:

1 tykkäys

Harjoittelua voinee sanoa jo tavoitteelliseksi! Minulla oli valaistu pakka ulkona pimeällä ammuntaa varten (ollut pois käytöstä pari vuotta), sekä yksi pakka navetassa. Pelkkä katettu tila on jo mukavampi paikka ampua kuin ulkona, varsinkin pakkasilla.

Jos sisäkauden treenaaminen tarkoittaa 20 jaardin ammuntaa, niin uskaltaisin sanoa, että ei kannattaisi, ainakaan vielä, pitkään aikaan. Nyt kun on hyviä kelejä ja mahdollisuus, niin kannattaa ehdottomasti ampua pitkää matkaa, korkeintaan päin-etäisyyttä tai siitä vähän lyhyempää. Pitkät ammuntaetäisyydet paljastavat armotta kaikki pienetkin virheet ammuntatekniikassa ja välineissä. Periaatteessa on ihan sama, miltä etäisyyksiltä harjoittelu tapahtuu, koska kaikkein olennaisin asia jousiammunnassa on hyvä, toistettava ammuntatekniikka. Jos se ei toimi, niin kaikki harjoittelu on tavallaan turhaa. Siksi tykkään itse ampua pitkiä etäisyyksiä yksin harjoitellessa, koska silloin pienetkin erot tekniikassa näkyvät paremmin kuin lyhyillä matkoilla.

Jos taas harjoittelu tähtää vaistoammuntaan tuntemattomilta etäisyyksiltä (esimerkiksi 3D-kilpailut, primikilpailut), niin silloin toki kannattaa ampua vaihtelevilta etäisyyksiltä. Mutta silloinkin ammuntatekniikan pitää olla ehdottomasti hyvä!

1 tykkäys

Mitä muuten maksoi lennot? Näyttää tosiaan että Finski on ainoa joka lentää heathrowlle suorilla lennoilla noina päivinä. Jos valkkaa samat lähdöt kuin Esa niin tekee 285e/henkilö.

edit: Jopas jopas, Heathrow:lta menee 2h junalla Kenttiin, sama 2h menee Gatwickin tai Standstedin lentokentältä.

Norwegian/Ryanair kombolla pääsee peräti 100e budjetilla ja hintaan sisältyy 1kpl ruumalaukku suuntaansa.

Mun huoltajaksi lähtee Brita -tytär mukaan, joten ostin lennot meno-paluu kummallekin. Hintaa tuli 733 eur. Lentokentällä vielä tsekataan ylisuuri pitkulainen paketti ruumaan mukaan ja sen hinnaksi tulee n. 60 eur per sivu. Taksi maksaa mahdollisesti 200 eur per suunta Kenttiin ja hotellihuone kahdelle reilut 600 eur. Yhteensä matkalle tulee hintaa pikaisesti laskettuna pari tonnia, koska tytär tarvitsee jotain tuhlurahaakin :slight_smile:

1 tykkäys

Kimppatilataksia kannattanee koettaa, jos sellaisia siellä on. Saisi kustannuksia jaettua. Juna ei houkuta isojen matkatavaroiden kanssa, mutta jos ei muu auta, sekin vaihtoehto on pohdittava.

1 tykkäys