Videoiden lisääminen?

Kuinka viestiin voi lisätä itse kuvatun videon?

Ei mitään hajuakaan…

Kiitos Mikke…

1 tykkäys

Eipä kestä :smiley:

Lataa youtudiin ja linkkaa tänne.

Ei vaan jaksaisi perustaa mitään juutuubitiliä yhtä minuutin pätkää varten.

Yritin just 12 sekunnin pätkää. Se on nyt sit vaan tuosta tiedosta kiinnin jos mää sen muutan että sallitaan mutta mää en ihan luota mun teknillisiisn taitoihin ettenkö vahingossa poista koko saamarin foorumia :smiley:

Kai se on sitten pakko. Mulla oli ennen Photobucket, mutta se ei enää toimi, jollei halua maksaa jotain kuukausimaksuja.

määpä katson mitä vois tehdä…

Tee videosta gif. En tietty tiedä kuinka pitkän giffistä voi tehdä ja laatuhan siinä kärsii

Olisi kyllä hienoa jos foorumille voisi postata videoitakin eikä vaan youtube-tilin kautta.

Tein Sitten tilin Vimeoon.

1 tykkäys

Parempi ehkä niin. Mää oon vähän sitä mieltä, että videot eivät oikein sovi tänne. Linkkaaminen toimii hyvin muutenkin.

1 tykkäys

Olis kätevää joo, mutta ei vissiin mikään foorumi mahdollista videoiden toistoa. Siihen tarvitaan erillinen hostaus. Ei ole täällä toteutettavissa ymmärtääkseni vaikka haluttaiskin.

Täydennän viestiäni sen verran, että minunkaan mielestä videot eivät sovi suoraan tänne, koska siinä on tavallaan sellainen “härövideoiden” riski. Mietinkin, että pitäisi olla jotkut kriteerit asialliseen videoon jos olisi suora-postaus mahdollisuus. Sama pätee mielestäni myös youtubevideoihin, poislukien ehkä tuo “tajunnanvirta”-osio.

Ei liity mitenkään mihinkään tämmöiseen.

Videoiden lisääminen ei teknisesti ole mahdollista.

Tuota tarkoitin ja olen tuosta samaa mieltä.

1 tykkäys