Varsijousia myyntiin

Jos joku haluaa varsijousen voin tehdä tilaustyönä.

Tämä sen takia, että saan uusia projekteja tulille ja ehkäpä siitä taskuunkin rahaa saisi.

En tee hiiliteräs&rautakaaria, qranequineja ja windlasseja ja goat’s foot levereitä.

Teen virityslaitteiksi vaan 1-koukku ja 2-koukku viritysvöitä, koska muiden virityslaitteiden teko vie turhan paljon aikaa.

Kaaret yhdistelmä koivun tuohta, pihlajaa, nahkaa ja rottinkia. Virepyörät on rautaa, että varmasti kestää. Jänteet on pellavaa joissa oikeaoppiset varmistuslenkit. Paunoja 50-150 mutta heittää vasamaa hienosti.

Oikeista luukoristeluista tulee sitten reilusti extrahintaa joten suosittelen ettet tilaa niitä minulta (joudut käytännössä kustantamaan luuosat kokonaan itse).

Hinnat n. 50-200 euroa, riippuen vähän että mitä hakee.

Kyselyt vain YV:eenä.

am


Tommonen on ollut mulla haaveena, mutta siinä on teräskaari ja goatfoot viritys.


Olen rakentamassa tuollaista rautakaarella jossa goat’s foot. Ilimottele jos haluat ostaa pois. Suomessa on ainakin ollut rautakaaria olemassa Hämeenlinnassa ennen teräskaaria.

Toivottavasti vastaus yv:nä onnistui.

Tilaustyöt tältä erää loppu, omat projektit vie aikaa. Poislukien Rane sinun projekti, sen teen, lupaan.

1 tykkäys

Morjes, laskeskelin tuossa hintaa jalkajousellesi, 150 euroa pyytäisin, jos ei ole liikaa. Mutta tingi jos on liikaa! 100-130 euroonkin voin tehdä pahimmassa tapauksessa. Noin 50-100 euroa ylimääräistä ois aika passeli, kun on mennyt itsellä näihin materiaaleihin about tuon verran rahaa:

virepyörätanko
kultamaalit
pellavat
liipaisinraudat
tukkipuut

Muttei noihinkaan ole mennyt 50 euroa enempää, ainoa mikä pitää muistaa on työraha, heh.

Haluan muuten tehdä suht. edullisesti näitä toisille, että olisi myös ostajia. Ei nämä kuitenkaan mitään rakettitiedettä ole, ainoa asia on tietty tuo, että paljon uskaltaa omasta työajastaan pyytää.

Tein jo kaarellesi aihion jousiteräksestä, se menee tulevina viikkoina ahjoon taottavaksi!

Sinulle ylläoleva viesti ^

Kiitos. Kaari taitaa olla pahin homma? Sä oot tehnyt jo niin monta että ilmeisesti osa hommista lähtee jo selkärangasta.

päästöuuni vielä…