SM Eläinkierros 2017 Keuruulla

Vierailin eilen FFAA-porukassa ja ammuin Eläin-SM-kisassa Keuruulla.
Olin ainoa primijousiampuja, eli olisin tullut Suomen mestariksi “Historical Bow”-luokassa jo pelkästään ampumalla.
Voiko se olla niin helppoa???

Rata oli minulle hankala, pitkät matkat, pienet eläimet, mutta sen kokemuksen juuri halusin Saksan EM-kisaa varten. Porukka oli tosi mukava, kelikin erinomainen. Ammuin pitkäjousiampujien kanssa samassa ryhmässä.

Keuruun seudun maisemat ovat aivan upeat. Onneksi oli luonnoslehti mukana, mä piirsin kaksi kynää tyhjäksi.

En ole koskaan yhdessä kisassa hukannut niin monta nuolta maastoon. Pakko tehdä nopeesti uudet nuolet, ja monta!! Toisaalta Suomen mestaruus on sen arvoinen vaikka sain sen vähällä pisteellä, ja se näyttää hyvältä cv:ssä:wink:Yeaaahhh!!

Oli kyllä hieno päivä.

4 tykkäystä

Onnittelut Petra.
Hyvä että joku pitää perinnejousiampujien lippua korkealla. Mestarin kädessä saarnijousi raakanahkaselystyksellä… Ammuitko sillä? Oletko jo tottunut tähän hieman pidempään jouseen?

Onnea suomenmestaruudesta!

Ammuin Juha sillä totta kai. Kyllä sen sun jousen arvo nousi just merkittävästi kun se jakaa SM-tittelin mun kanssa :smiley: .

Olen harjoitellut vain sillä jousella viime aikoina ja teen askelet parempaan suuntaan, vaikka ei ehkä näky tosikisassa vielä niin paljon. Parantamisen varaa kyllä on, mutta vielä on aikaa. Kenraaliharjoitus EM-kisaa varten on sen edellisena viikonloppuna Maasto-SM Riihimäellä.
Tiedän, mitä pitää treenata siihen asti. Saa nähdä miten käy.

Hyvä Petra! On hieno juttu että käyt kisaamassa ja vielä primipyssyllä.