Ottiko Mikke laserilla mittaa siitä ensimmäisen kierroksen 548m sarvijousituloksesta?
Se on kovin luonnonmateriaalitulos mitä suomessa on ammuttu koskaan. Utahissa ammuin 550m silkkijänteellä, mutta siellä tulee se melkein 10% tuloksiin lisää ilman ohuuden takia.
Olisipa ollut hyvä keli lauantaina niin olisin tehnyt 600m leikiten… Kaikki nuolet lenti n.100m vähemmän kuin perjantaina.