Paikka jousiammunnan harrastukselle

Tervehdys. Olen uusi tässä lajissa, vajaan vuoden lennättänyt nuolia kotosalla, kun on tähän sopiva pihamaa.
Asun Turussa, Kakskerran saarilla ja kovin olen tutkinut kotiseutua sillä silmällä jos löytyisi sopivaa aluetta jossa voisi harjoitella ryhmänäkin.
Turun kaupungilla on nyt meneillään Asukasbudjetti, Turun kaupungin osallistuva budjetointi. Teemana on hyvinvoinnin edistäminen. Voi kehittää ideoita Asukasbudjettiin. Minulta on yksi ehdotus mikä on tällainen:

  • Kakskerrassa on entisen koulun alueella olemassa kelpo urheilukenttä ja koko tontti on hyvä alue perinnejousiammunnan harrastukseen.
    Pienin keinoin olisi todella loistava paikka jollainen Turun Kaupungin alueelta tyystin puuttuu, eikä se sulje pois muuta hyvää toimintaa.
    Me saarilla asuvat ja monet muutkin tämän perinnelajin harrastajat ehdotamme että kaupunki suo meille tämän mahdollisuuden." Tämä idea on Nappi Naapuri sivustolla.
    Toivon että tämä saisi kannatusta ja laajalla kannatuksella Asukasbudjetti-sivustolle!

Ystävällisin terveisin, Maria Sund

2 tykkäystä

Tilannepäivitystä. Toiveeni että Kakskerran entisen koulun paikalle olisi jousiammuntapaikkaa saanut kariutui, mutta minä esitin uutta vaihtoehtoa ja se mahdollistui. Esitin että Turun kaupunki mahdollistaisi alueen Kakskerran - Satavan saarilta jossa perinteistä jousiammuntaa voi ryhmänä ulkona harrastaa.
Tämä etenee kesällä kehitysvaiheeseen, mitä se sitten onkaan.

@@ Maria