Osage-LB

Tuukalla on minua joku +15v etumatkaa jousen veistämisessä sekä syreenin testailuissa, mutta sanon samaa mitä Tuukkakin tuossa petaa eteenpäin ja samalla voin itsekkin korostaa tuota hyvän syreenin vähyyttä. Se on aikalain yksi sadasta syreenistä joka siellä kiitettävän oloisessa pensaassa lymyää ja kunnolliset lyötää vasta kaadon jälkeen. Välillä löytyy hyvää ja ja vähän huonompaa ja sitten tulee se yksisarvinen vastaan.

Mää oon tetsannut aikamonet pensaat ja ryteiköt läpi tässä turun/naantalin/raision/kaarinan kulmilla ja törmännytkin pari kertaa pensaaseen jossa onkin jo pari vuotta takaperin joku jo ollut sahailemassa (Syyllinen on kyllä aika arvattavissa :wink: )

Mutta juu… Jokainen puulaji hajoaa kyllä oikeanlaisen tressin alla ja sen mukaan vaan täytyy elää sekä panostaa seuraavaa.

Jere: Missä on asiallista ja kilohinta? Minulla on kaksi hyvä kuivaa aihiota ja kilohinta on saatanan paljon :smiley:
Sun täytyy valita paremmin mitä kaatelet eikä vain kaataa suoraan sitä seuraavaa silmiin osunutta niin kuin minäkin joskus tein.
Epäilen, että mulla on tuolla vanhempien varastossa toista kymmentä aihiota jotka eivät tule koskaan näkemään päivän valoa jousina (työkaluiksi käytän sitten joskus) juuri siitä syystä että kaadoin vain koska oikea laji.