Manchujouset

No nyt on manchu tikissä! Vähän ylälapa pehmeä, mutta se on pientä säätöä. Vanhalinnassa voi vetää 36" asti se kellä kädet riittää. :smiley: Pikkasen pehmeeltä tuntuu… ehkä joku 100# @32"?

11 tykkäystä

Näyttä hyvältä! Jos pääsen kokeilemaan niin jonnekkin 33" ainakin lupaan vetää. Briteissä Philin 34-35" #110lb meni silloin helpolla mut jos tää on vaan satkun tienoilla ja ei vielä tuosta kiristy niin kyllä pitäis onnistuu.

Kiitti. Just punnitsin niin kyllä oon löysässä kunnossa… Jousi olikin vaan 80# @30". Tosin tää on ollut nyt tepelikeillä varmaan 2kk ja vireessä 2vk.
Ei sinällään paha että ei ole paunat mitkään överit koska tässä ei ole järin paksut sarvet.

Aloittelen tässä 3. versiota jo josta saa vielä autenttisemman korkeammilla paunoilla.

7 tykkäystä

Mulla loppuu kädet tossa vedossa. Kun huomaa että ei ole mahdollista pidemmälle vetää niin laukasu lähtee aika nopeesti. :smiley: Varmaan johonkin max 31" pysähtyy.

Mää tuossa vähän jo jumppaan 35-36" vedoilla 108 paunoissa. Ei nää pitkät just nyt hyviltä tunnu mut katsotaan kuin ukonkäy :rofl:

1 tykkäys

Sä kyllä osaat avata ton rinnan tuohon eteen paljon paremmin. Ehkä vaatis vähän treeniä niin saisi jonkun tuuman pari enemmän vedettyä… Kattellaa. Mun nuolissa ainakin riittää mitta!

Tommonen 110 grammanen blunttinuoli 10" sulilla lenti jonkun 130m kun ammuin pituutta. On ne vähän turhan järeet. Pitää sipistellä vähän kärkiä kevyemmäksi jousesta ja ehkä tehdä pari 60-80 grammasta nuolta. Pitäs multa jotain vanhoja bodkinejakin löytyä.

1 tykkäys