M: jousikirjallisuutta

Siivosin hieman kirjahyllyä ja nyt haluaisin myydä muutaman kirjan. Alla linkit vastaaviin kirjoihin jotka löytyvät Amazonista.

Hintana: 12 € + postikulut
Robert Hardy
Longbow: A Social and Military History
https://www.amazon.com/gp/aw/d/1558212353/ref=tmm_hrd_title_0?ie=UTF8&qid=&sr=

Hintani: 9 € + postikulut
Encyclopedia of Native American Bows, Arrows & Quivers: Volume 1: Northeast, Southeast, and Midwest

Hintani 8 € + postikulut
Douglas Spotted Eagle
Making Indian Bows and Arrows, The Old Way
https://www.amazon.com/Making-Indian-Bows-Arrows-Old/dp/0943604214

Varataan Encyclopedia of Native American Bows sekä Longbow: A Social and Military History!!!

Ostan Making Indian Bows and Arrows the Old Wayn! Lienet Turussa, joten postikuluja ei tarvita?

Jopas meni kun kuumille kiville. :smiley: Eipä noita liene jokaisessa hyllyssä pyöri.

Kun tein myynti-ilmoituksen niin tapahtui jotain outoa ja viesti lähti keskeneräisenä. Foorumijäsenyyteni oli samaan aikaan näköjään vasta avautumassa, joten olisiko johtunut siitä. No mut nyt myynti-ilmoitusta muokattu.
Foorumissa uusille jäsenille 24 tunnin raja uuden viestin kirjoittamiseen, sen takia vastausviesti kesti :slight_smile:

Onko myynti/osto osiossa minkälaiset säännöt kohteen oston ilmoittamisen suhteen?
Yleensä foorumeissa pitää ostotarjouksen tulla viestiketjuun.
Nyt olen saanut ostotarjouksen myös viestinä.
Jos noudatetaan viestiketjuun ostamisesta ilmoittamissääntöä niin kirjat menee Mikelle ja Tuukalle.

Nopeasti meni kirjat tosiaan…

Ei täällä ole mitään erityisiä myyntipalstasääntöjä. Eiköhän tuotteet voi myydä ihan kenelle tahansa haluaa. Yleensä hyvä periaate on ilmoittautumisjärjestys, kanavasta riippumatta. Toiset tykkää ostella yksityisviesteillä ja toiset julkisesti myyntiketjussa.

Joka tapauksessa, hienoja kirjoja kaikki, löytyvät jo omasta hyllystä.

Ok,

Tässä menisin viesiketjun järjestyksen mukaisilla ostoilla, kaikkein selkein tällä tavalla. Tällöin ei tarvitse miettiä mikä tuli ajallisesti ensin ym. mielestäni viestien tulokin näkyy vain tunnin tarkkuudella joten tämäkin vertailu voi olla jokatapauksessa haastavaa. Kaikki viestit taisi tulla saman tunnin sisään. Eli kirja menee Tuukalle ja Mikelle. Oletteko minuun yhteydessä vaikka Facen kautta, niin sovitaan toimitukset, voin viskata kirjat jonnekkin ohi ajaessani.

Ainakun minä jotain myyn niin minä katson viestien lähetys ajan ja lasken siitä kuka oli eka.

Juu Mikke ehti puoli tuntia minua ennen, ja ilmoitin myyjälle yksityisviestillä, että ostan pois jos vapautuu vielä varauksesta. Tuohan on just se kirjasarja, mikä pitäisi jokaisen lyhytjousia veistävän hyllystä löytyä. Jos se jää Mikke sinulla pölyttymään, niin mielelläni ostan sen seuraavaksi.

E. Niin siis kyse oli Encyclopedia of Native American Bows vol 1:stä, kuten varmaan arvatakin saattaa.

Jos Mikke ei sitä osta, ja ei Markuskaan… niin minä ostan. Klassikko puuttuu hyllystäni.

Käyn hakemassa molemmat noin 2tunnin sisällä. sori siitä :smiley:

Me voidaan markus tehdä myös niin että teetän tousta sisällöstä kopion. Itse kun tykkään tarkastella joka kuvaa 1:1 menetelmällä. Olen jopa teetättänyt lähi kopiofirmassa muutasta isommasta jousesta kopion isolle paperille.

Kyllähän noita kirjoja aika edullisesti löytyy, jos jaksaa etsiskellä. Itse olen hankkinut lähes kaikki kirjani amazon.co.uk kautta. Siellä on paljon tarjontaa ja toimituskulut ovat kohtuulliset ja hinnatkin usein aika edullisia. Saksan Amazonissa hinnat ovat usein paljon kalliimpia, rapakon takana taas vaihtelevasti edullisempia mutta toimituskulut ovat järjettömät. Ja nyt kun dollarin kurssi on mitä on niin ei sieltä kannata kirjoja tilata, ellei ole pakko.

Moi kaikille!
Myisin kaksi kirjaa:
The Complete How to book of Indian craft/Hunt = 5 e
American Indian archery / Laubin = 5

  • postitus, lienee nykyään 12 e paikkeilla.
    Juhani Uusitalo
    Voi myös soitella 0451374257