Keuruu 3D 6.6.2020

Johan tuossa sekotti ton keuruun myöhemmän perinnekisan kanssa, mutta tästä oli kyse! Ajattelin lähtee 6. päivä mukaan.

https://www.keuruunjousi.fi/kilpailutoiminta/

1 tykkäys

OK siellä on tosiaan HB luokka tervetuloa.

1 tykkäys

Ei taida olla osallistujalista ajallaan? Näyttää vain Sari Tuunasen osallistuvan LB/HB luokkaan.

Mare, Rane ja ilmeisesti Laitisen Eero on ainakin lähdössä?
Varmistelen vaan että on kilpakumppaneja. :smiley:

1 tykkäys

Ok hienoa saadaan kunnon kapina.

Minäkin ilmoittauduin lauantaiksi HB sarjaan saadaan hyvä kisa-

Joko Jere ja kumppanit on ilmoittautuneet kisaan?

Tässä on vähän hässäkkää yllättäen. Meillä on perheen 17 vuotias villakoira laitettava piikille perjantaina ja se on kova pala Kaisulle. Katsotaan miten se hämmentää viikonloppusuunnitelmia…

Juttelin tänään Eeron kanssa ja sehän sanoi että oli tarkoittanut sitä 26pv keuruun perinnekisaa. Eli ei ole nyt tulossa. Ymmärsin väärin.

Mutta ajattelin nyt itse kuitenkin vähintään sunnuntaiksi tulla kisaamaan. Oletko Mare molemmat päivät ampumassa?
Jos mä olen kahtena päivänä, niin pitäisi melkein ottaa teltta mukaan. 2h 20min ajoaika mikkelistä.

1 tykkäys

Tänne vois melkein meikäläinenkin joutaa !

Molempina päivinä kyllä!

Kisaviikonloppu ohi, janottaa, päätä särkee ja sormiakin pakottaa!

Ammuttiin Maren kanssa vastakkain ihan pitkä tovi, samaa maastorataa, mutta eri päivinä eri etäisyyksi. Ensin lauantaina FFAA rata painottuen 20-40m matkoille jolla pisteet meni näin:
Mare 179p
Jere 112p

Sitten sunnuntaina WA rata (samat eläimet) painottuen 10-25m matkoille jolla pisteet meni näin:
Mare 230p
Jere 200p

Sillä poikkeuksella että sunnuntaille otti Mare hyllyllisen lasikuitulonkkarin testiin. No ei paljoa hävinnyt puujousi! Minä ammuin vähän paremmin sunnuntaina ja Marea jostain syystä kiroilutti aika paljon tuo hyllyjousi… Olis se Mare varmaan paremmin ampunu sillä Tuomon 43# puujousella.

Vähän kuvia liitteeksi, toki enimmäkseen niitä missä pääsin itse vitaalia tuikkaamaan…
Yksi kuva myös Vehniän takapihalta, sinnekin oli rata rakennettu. Parasta a-luokkaa sekin! Koirat seuraili tarkkana mukana.
Kiitti Marelle vielä kisojen järkkäämisestä ja majoituksista!









3 tykkäystä

Joo oli todella kiva viikonloppu,hienoa seurata Jeren kehitystä ampujana ja Sunnuntain kisassa Jere johtikin välillä 10pisteellä. Ja Tuomolle terkkuja että kyllä sun tekemä primikelpoinen jousi oli parempi kuin J-bowin moderni lonkkari,en vaihda.!!! Seuraavan kerran sitten 27.6 taas Keuruulla kisataan.

2 tykkäystä