Jousentekokurssi Jyväskylässä 2022-23

Jyväskylän kansalaisopiston jousikurssi tarvitsisi järjestyäkseen vielä muutaman osallistujan.

Aika: Maanantaisin klo 18.00-20.15
Paikka: Jyväskylän kristillinen koulu
Ensimmäinen kerta jo maanantaina 5.9.2022

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:
https://opistopalvelut.fi/jyvaskyla/course.php?l=fi&t=17209

1 tykkäys

Eipä tullut tarpeeksi osallistujia.:confused: Yritetään kenties uusiksi ensi syksynä.

No johan on erikoista Keski Suomessa.
Massiivisempaa mainostusta seudulle.

Mulla jousikurssi maksimi 17 hlöä. Sit tulee tilat ja mun repeytymiskyky vastaan erilaisten jousien ja samaan aikaan täysin eri vaiheissa etenevien vaiheiden kanssa.
Kurssit olleet täynnä 2016-2022 ja jonoonkin jäänyt porukkaa kutakuinkin vuosittain. Otamme huomioon että Hesan ja Vantaan jengi menee Jurin kurssille ja meikä kerää maaseudun puun taivuttajat ainoastaan.

Jousikurssien vetäminen on tehnyt ajallaan sen että olen apusahaamassa, siklaamassa, tilleröimässä niin monia jousia vuosittain (30-40) että omien jousien tekointo on laantunut liki nolliin. Tein yhden kurssimallisen sarvijousen toissavuonna ja parit lastenjouset. Siinä kaikki. Lopulla tarmolla pitänyt yllä tehdyt jouset ja etenki metästysnuolisetit.

Mut aattelen tän niin että ajallaan sitten ne omat jouset etenee ja kun hyllyssä on n.15 mielekästä kaarta ni pärjään niillä. Erilaisiin työvaiheisiin jääny reilu 20 projektia. Ne sitku sitku sitku…

Joo, ehkä jäi kesällä rummutus hommasta liian vähälle. Mutta nyt on omille projekteille enemmän aikaa.