Hämeen keskiaikamarkkinat 19.-20.8.2017

Kaarle knuutinpojat on ilmoitettu jousiammuntakilpailun järjestäjäksi lauantaina klo 15 ja sunnuntaina klo 11.
Ketä on lähdössä paikalle?

Olisin kiinnostunut tulemaan mukaan ja vetää vaikka telttayöpymisen la-su. Keskiaikavarustusta pitäisi miettiä että mitä laittaisi päälle. Pellavahousut löytyy, joten joku paita pitäisi keksiä, vai vetääkö paidatta :smiley:.
Tarvitseeko kisaajien ostaa lippu markkinoille?

Multa saat paidan :slight_smile:
Knuutin pojista vain radan rakentajat saavat rannekkeen. Muut osallistujat ostavat

Yöpyminen kannattaa selvittää. Meidän telttaan ei mahdu, mutta Ari Laakson & Mika Toivasen telttaan saattaaa mahtua.

Hienoa, kiitti! :smiley:

Mä voisin tulla rakentajaporukkaan mukaan jos mahdollista. Tuun kuitenkin aamusta paikalle ja oon sitten molempina päivinä paikalla ja tietysti purkamassakin avuksi.
Oman uuden teltan voisin korkata, mutta katsotaan sitä sitten. Se ei kylläkään ole pellavaa…

Jaa että kilpailijat eivät enää saakaan ranneketta, ilmaista sisäänpääsyä? Jos siis ilmoittautuu ennakkoon ja ajoissa.

Ilmaste rannekkeitte ilmoittautuminen meni mielestäni jo viime viikol?? En oo ihan varma.
Rakennus tapahtuu perjantainan (Simo, Jarna) Edellis vuosina on ollut jousiampujille ihan omat rannekkeet. Kysykää sieltä virallisilta Hämeen markkina sivuilta.
Itse en varmaankaan ammu, mutta mitään ei oo lukkoon lyötyä :slight_smile:

Kukapa tuosta mitään tiesi etukäteen… Onpa vähän sekavasti nuo liput muutenkin tuolla nettisivulla, että eipä noista ymmärrä nyttenkään mitä kisaaja tarvitsisi. :smiley:

Tottakai tulet ampumaan Mikke!

Ollaan tulossa koko perhe kahdeksi päiväksi. Täläkertaa jousikisaan osallistuu meistä kolme.
Ollaan jo ilmoittauduttu ajoissa, mutta emme ole saaneet mitään vahvistusta ilmoittautumisesta.
Tieto siitä saako ilmaisen lipun kuten aijemmin olisi kiva.

Olen tulossa lauantaina sekä sunnuntaina.

Rantaudun Suomeen tänä iltana. Kiva päästä taas teidän kanssa ampumaan kohta.:smiley:

Pahoittelen heikkoa ja sekavaa tiedottamista. Kisaan ilmoittautuneet saavat Niittytullin portilla esiintyjärannekkeen, eli sisään menosta ei tarvitse maksaa. Ilmoittautuneille on tänään lähetetty viesti asiasta. Ilmoittautuminen päättyy tässä ja nyt. Eli Petra, Tuomo, Jere ovat viimeiset. Jere ja Juha Menna ovat ilmoittautuneet Jarnan ja minun ohella radan rakentajiksi, joten he saavat kahvi- ja aterialipun.

Menen Jarnan kanssa paikalle johonkin aikaan pe iltapäivällä ja tuomme maalit mukanamme. Pe suunnitellaan hiukan hommaa, merkitään ampumapaikat jne. Illemmalla sitten nostamme kuvat paikoilleen. Maaleihin ei tietenkään saa ampua ennen kisaa, mutta tuon paikalle lämmittelymaalin, johon voi ampua.

Hei!

Hiukan uutta tietoa koskien sisääntuloa Hämeen keskiaikamarrkinoille. Tuli illalla viesti, että ennakkoilmoittautuneet saavat rannekkeen miltä tahansa kolmelta portilta. Ei siis tarvitse tulla juuri Niittytullin portista.

Pyydettiin vielä muistuttamaan keskiaikaishenkisestä pukeutumisesta.

Taas korjaus edelliseen. Tulkaa nimenomaan Niittytullin portille. Siellä on lista ennakkoilmoittautuneista. Sanotte nimenne ja menette sisään, mutta ette saa ranneketta portilta. Rannekkeen saa keskiaikamarkkinoiden toimistosta, joka on tapahtuma-alueella, vankilamuseon rakennuksessa.