Foorumin ja primitiivijousiammunnan luonteesta

Tämä kommentti se suorastaan on silkkaa vääristelyä.

Mua ainakin väsyttää ja kummaksuttaa tämä vääntäminen foorumilla. Tuukka, edelleen, kukaan ei ole sinulle vastuussa mistään tekemisistään. Ei satunnaisista kahvalaminaateista, laminaattinokista, laminaattinuolista, ei mistään. Jos sua joku hiertää tässä, eikun otat seuraan yhteyttä ja pyydät linjavetoa foorumille. Mä en jaksa täällä kinastella sun kansa.
Harrastaminen on erilaista toisille, eikä sitä ääriprimitivismiä tarvitse tunkea muiden kurkusta alas jos ei muut sitä halua itse toteuttaa. Arvostan sun osaamista, kirjoituksia ja neuvoja täällä foorumilla, mutta en tätä vastakkainasettelevaa hankaamista naurettavista nyansseista.
Oletko ollenkaan huomannut että samalla kun olet alkanut parjaamaan joka toisessa asiassa minun tekemisiä moderniksi, olen: a) ampunut kaikki kilpailut yksipuisilla jousilla b) ampunut aina itse lohkotuilla ja käsin väännetyillä nuolivarsilla c) tehnyt yhden jousen kaikista (noin kolmesta kymmenestä jousesta) laminaattikahvalla. Voitko sanoa samaa kovinkin monesta toisesta tällä foorumillä?

Tukottuu nämä kaikki ketjut tämmöiseen tappeluun, eikä sitä todellakaan kaivata. Tulee aika rujo kuva ulospäin jos jokaisessa ketjussa huomataan kirjoittelijoiden raju piikittely ties millon mistäkin. Miten kukaan uskaltaa postata tänne mitään? Tietääkö kaikki, täysin, mitä primitiiviammunta on?

Visainen kysymys loppuun, mitä yhteistä on kaikilla tällä foorumilla käydyillä väännöillä?

• Kaikissa on Tuukka ollut toisena osapuolena.