Onkohan tänne lähdössä porukkaa?
Nyt olisi itsellä vapaata silloin, päivät kalenterissa, jousi ja nuoliakin. Treeni tosin jäänyt vähiin mutta silti voisi olla kiva lähteä pitkästä aikaa kunnon kisaan. @Lehtis , @JNystrom @hoja , muita?
Onkohan tänne lähdössä porukkaa?
Nyt olisi itsellä vapaata silloin, päivät kalenterissa, jousi ja nuoliakin. Treeni tosin jäänyt vähiin mutta silti voisi olla kiva lähteä pitkästä aikaa kunnon kisaan. @Lehtis , @JNystrom @hoja , muita?
Miksipäs ei. Pitäisi vaan liittyä seuraan, maksaa lisenssi ja sitten 60e osallistumismaksu vielä tohon kisaan.
Kai se on sen arvosta.
Olen tuota pähkäillyt, mutta taitaa jäädä väliin. RiJo isännöi tivolipuolen 3D-SM-kisoja 18.7. ja se kisa edeltävine talkoineen taitaa riittää minulle. Nyt tulevana lauantaina ammun kotikentällämme tivolitauluun RiJo:n isännöimän 70/50m-tuplakisan, 144 nuolta, ja sitten heinä-elokuun vaihteessa saman lajin SM:t Lappeenrannassa sekä senioreissa (pe) että yleisessä (la-su). Taitaa siis uffaffaan kisat jäädä syksymmälle.