FFAA Maasto-SM, Field & Hunter, 11.–12.7.

Onkohan tänne lähdössä porukkaa?

Field ja Hunter Round, Maastokierrokset - Ascella 11- 12.7.2026 - Suomen Maastojousiampujain Liitto ry

Nyt olisi itsellä vapaata silloin, päivät kalenterissa, jousi ja nuoliakin. Treeni tosin jäänyt vähiin mutta silti voisi olla kiva lähteä pitkästä aikaa kunnon kisaan. @Lehtis , @JNystrom @hoja , muita?

Miksipäs ei. Pitäisi vaan liittyä seuraan, maksaa lisenssi ja sitten 60e osallistumismaksu vielä tohon kisaan. :sweat_smile: Kai se on sen arvosta.

Olen tuota pähkäillyt, mutta taitaa jäädä väliin. RiJo isännöi tivolipuolen 3D-SM-kisoja 18.7. ja se kisa edeltävine talkoineen taitaa riittää minulle. Nyt tulevana lauantaina ammun kotikentällämme tivolitauluun RiJo:n isännöimän 70/50m-tuplakisan, 144 nuolta, ja sitten heinä-elokuun vaihteessa saman lajin SM:t Lappeenrannassa sekä senioreissa (pe) että yleisessä (la-su). Taitaa siis uffaffaan kisat jäädä syksymmälle.