Onko kellään simmpeliä polttavan sulanmuotoilijan rakennusohjetta jakaa? Akku/patteri/verkkovirtakäyttöinen ja nuoleen kiinnitettyjen sulkien muotoiluun. Netistä juutuupista löytyy paljon jenkkien DIY-ohjeita, mutta ei niitä jaksa katsella ja ovat vielä meikäläisittäin väärällä jännitealueella. Selkeät “IKEA”-ohjeet olisi kivat ja mielellään semmoiset, missä voisi hyödyntää jo kotona käsillä olevia kamoja.
Pasilla on itte tehty pajallaan. Kokeile narrata siltä ohjeet. Ei siin ollut paljon muuta kuin kupari lanka, lauta ja akku.
Jotain tuommoista olen aiemmin lukenut ja semmoinen oli mielessä. Onnistuisikohan vastaava jonkun laturin kanssa? Löytyy näet parikin joutilasta auton akkulaturia, kun ostin viime vuonna vähän tehokkaamman, joka jaksaa ladata järeämmänkin 12V akun. Valmiit ohjeet houkuttelee, ettei tulisi rikottua testaillessa mitään. Myös PC:n laturi löytyy, mutta ei taida se riittää.
Löysin joskus kirpputorilta Märklin-merkkisen pienoisjunaradan muuntajan, poltinosan väänsin pianolangasta. Tehoja saisi muuntajassa olla enemmän, muuten toimii hyvin.
Poltettu sulka haisee muuten todella hirveältä. En suosittele käytettäväksi sisätiloissa, mikäli haluaa pysyä parisuhteessa.
Junaradan muunninta on juu käytetty ihan teollisessakin sulituksissa.
Itse oon ihan perus juotoskolvia miettinyt. En sit tiiä tarviinko..