Facebookki alhaalla, primijousisivusto ylhäällä

Näin se menee ja tulee menemäänkin! Nyt vielä lukemaan kirjaa (joka sekään ei kaadu bittiavaruuteen) ja nukkumaan…

1 tykkäys

Mistähän johtuu kun mobiilisti koittaa selata sivua niin tää valikko on tällä lailla venähtänyt. Sivun päivitys tms ei auta ?

Jaaha… Mulla toimii ihan normaalisti. Oisko jotain selainasetuksia? Kokeile vaihtaa tietokonesivustomoodiin ja takaisin.

Ei auta, poistin sovelluksen, tyhjensin kaikki historiasta ja sivulehdet mitä kaikkea pystyykään ja kirjauduin ulos. Ja kaikki uudestaan mutta ei auta :confused:

Sama ongelma, mobiili ei taho asettua raameihinsa.

Sama vika täällä.

Enpä tiedä mitä tässä voisi tehdä? Oma näyttää tältä.

Sama täällä etusivun kanssa. Ollu vissiin aina, mutta ei ole haitannut kun kuitenkin aina on tuo tuoreimmat ketjut (nam :yum:) auki.

Aaaa! Haha niin muuten onkin. Eihän tuota etusivua oikein tule selattua, vaikka välillä sitä kautta pomppiikin kategorioissa. Vaan hyvin on silti löytynyt perille?

Jos mulla kääntää puhelimen kyljelleen, sillon etusivun leveys on just passeli. Tämä on varmasti joku discoursen bugi jota eivät ole saaneet korjattua.

Mullakin näkyy nyt tuo venähtänyt ulkoasu.

Joo. Mulla vaan ei ole ennen tehny tätä. Tossa yhtenä päivänä se vaan pomppas tähän näkymään kun avasin sivun. Ei siinä, tummentuuhan nuo otsikot myös jos viestiä on tullut.

Nyt on entisellää minulla

1 tykkäys

Sama täällä

Joo kiitos @Anduck , teki fiksauksen tuohon.

1 tykkäys