American Round -nettikisa

Pasi rupesi riehumaan! Onniset Pasille!
Kait se on vielä kevään aikana yritettävä petrata.

2 tykkäystä

Vaikeeta se on vaan edes kenenkään kuvitella pysyvänsä enää perässä :smiley:

Jep, Pasi pani pahan!
Tänään yritin tavoitella tuota, nyt 80:llä Corona II:lla, mutta etuvasemmalta puhaltanut rivakka puuskainen tuuli kiusasi. Aamupäivällä sain kasaan 175+190+214=579. Päivän askareiden jälkeen kokeilin toisen kerran astetta kevyemmillä ja lyhyemmillä nuolilla: 176+206+206=588.
Vielä joutuu yrittämään.

Uusin tilasto:

On komeet kakssataset Pasilla kaikilla pituuksilla! Jos Esa saisi 60 jaardin 200 pisteeseen, sehän olisi jo melkein 650p…

Arvaa vain, Jere, yritinkö viikonloppuna… kova tuuli lauantaina etuvasemmalta ja sunnuntaina takavasemmalta sotki suunnitelmat ja 60y-tulokset 170-180 välillä…

Huikeat pisteet Pasilla - onnittelut!

Pääsin viikonloppuna itsekin taas yhden roundin ampumaan läpi ja hiukan parantelin pisteitäni: 84+133+167=384. Jäi näköjään harmillisesti pisteen päähän Raunon roundista. :thinking:

4 tykkäystä

Hienoo settii täällä. Hyvä tyypit. Ihan murhaavan kovaa tulosta. Kisassa jos kaikki samalla viivalla nii…

Niin! Nähdäänkö seuraavissa kisoissa uusia ennätyksiä, 550p tuntumassa?

Toinen 600-ylitykseni. Viimeisiä nuolia irroitellessa alkoikin räntäsade.
On se vaikeaa minulle tuo 60y. Ei tahdo saada tasaisia suorituksia sitten millään. No, lisää treeniä myöhemmin lämpimämmillä keleillä…

Kuvassa viimeiset nuolet 40 y:lta.

3 tykkäystä


Tässäpä minun aloittelijan tulos tähän mennessä. Nyt pitää keskittyä Petikon kisaan. Kivaa on!

2 tykkäystä

Tuo vitonen tuolla oikeassa yläkulmassa on omaa kirjausta. Eli tämä kierros on kaikkiaan viides kerta kun ammun koko ar-kierroksen. Eilen tuli sateiden välissä pikaisesti 60 jaardia treenattua. Sain säkällä neljä ysiä, yhden kolmosen ja yksi lipsahti ohi. Saas nähärä saanko moista tulosta 60:ltä koskaan enää… :smiley:

Piti taas vähän kokeilla että josko sais parannettua omaa tulosta. Toisin kävi :smiley:
Satiin Väänänenkin mukaan ja Simokin tuli vaikka kelit olivat uhkaavasti meidän ammuntaamme vastaan.

Ja siitä lähti kierros!

Ei hyvä…

Helkkarin hyvin kiertää kaikkien nuolet 50y kolmannella kierroksella…


Victorin kisa tulos.

Simo veti jonnekkin 40 tienoillä eikä pitänyt sen enempää laskua pisteistään.

Ja sit mun…
Otin täl kertaa vahvemman jousen ja se näkyy ja tuntuu nyt sormen päissä :smiley:

3 tykkäystä

Tuohan menee jo elvistelyn puolelle! Tietty rutosti reeniä ja sitten 10 vuoden jälkeen ampuu ensimmäisen ar:n ja 500p? :smiley: Onnea nyt kuitenkin… :wink:

Senjan 334 on kova. Etenkin jos oli viides kerta kun AR ammuttu. Oli aikoja kun yksi tai muutama ampuja ylitti 300p. Sitä pidettiin kovana tuloksena. Ja on sitä edelleen. Ammun itse aika samalla tasolla (luulen). En ole koskaan esim. virallisessa kisassa ampunut 60y yli sadan pisteen.

Mikke ampus kovaa kans!!! Veteraanin pitääkin ampustaa noin.

“Ampus kovaa kans” on mennyt aikamuoto ja se on täysin oikein :rofl:
Ei mul oo menny kova enää moneen vuoteen…

Minä en oo ikinä ampunu yli 300 pisteen, mutta en oo myöskään koskaan näitä matkoja harjoitellut vaan aina len tullut kisaan kylmiltään. Ehkä vähän uutta jousta on tullut edeltävä päivänä kokeiltua, mutta ei mitään sen enempää.

Nyt vaan tuntuu ja näyttää, että mulla menee vaan alaspäin tää ammunta…

Tuomolle ennätyskirjanpitoon päivitettävää: Onnistuin tänään 60 jaardilta kasaamaan 192 pinnaa ja kuvittelin jo kohta roikottavani Pasin päänahkaa, mutta ”sit mie romahin” 50 ja 40 jaardilla kehnommalle tasolle. Kuvissa harjoituskierros ja kolmas sarja 60 jaardilta sekä tulokset.

Parannellaan enkka uudelle sadalle. Näyttää osuvan paremmin kiltti päällä.kuva

6 tykkäystä

Hyvä, Rane!

1 tykkäys

Kauhealla vääntämisellä kolmas 600:n ylitykseni. 60y:lla meinaa hermo mennä ja se taitaa heijastella vielä 50y:llakin. Liikaa hajontaa ja lepsuja laakeja; 10-15 pinnaa enemmän haluaisin saada kirjattua kummaltakin matkalta, niin voisin olla vähän aikaa tyytyväinen.

Nyt taidan pistää tivolitaulun jäähylle vähäksi aikaa ja tilalle keltatäplät ja/tai toisen liiton mustavalkeita. Jokunen välipäiväkin taitaa tulla ja tehdä hyvää, kun pitää kaupungissa luuhata muutama päivä.

2 tykkäystä