A modern Wilhelm Tell: Larssin viimeisimmät seikkailut

Nyt ladataan jo vähän kovemmin ja vaarannetaan sivullisetkin. Kokoajan paranee! Sais kaveri saada ihan omasta nuolestaan.

Siinä on mennyt jollakin vähän jousiharrastus yli äyräitten!

1 tykkäys

Vanhempi polvi saattaa muistaa Uljas Kandolin -nimisen suomalaisen näyttelijän, joka oli myös hyvä jousiampuja. Hän on kuulemma ampunut omenan kaverin pään päältä tähtäinjousella ja nuolella… mutta tyyppi seisoi kiviaidan takana niin, että vain omena näkyi Kandolinille…

Tuo Andersenin touhu on täysin edesvastuutonta, nimittäin tämänkaltaisten videoiden julkistaminen. Ammuskelkoon kavereitaan niin paljon kuin lystää, mutta ei julkisesti!!!

1 tykkäys

Olisipa edes feikki mutta aika aidolta näyttää metallikärkisine nuolineen. Metallibluntillakin luulisi saavan kallomurtuman aikaan.

“Video ei ole käytettävissä”…

Kukahan sai tarpeekseen?

Eipä paljon harmita, että on poistettu. Antoi hieman väärän kuvan jousiammunnasta. Omia taitoja voi esitellä muillakin tavoin kuin riskeeraamalla muita henkilöitä.

Päivän paras juttu tuo videon poistaminen. Lieköhän ihan tuubin puolelta hoksattu sensuroida.

1 tykkäys

Miehen ylimielisyys on ollut aina 100% katossa ja senkin läpi…

Vasta sitten kun ukolta aletaan joukolla kysymään suoraan mistä hän näitä asioita oikein repinyt, tulee perässä usein pahoittelu video.

Tässä oli jo vähän enemmän itua, kun näyttelijöitä treenattiin ampumaan nopeasti. Onhan tuossa nopeaa ammuntaa näyttävistä asennoista, joka varmasti näyttää vaikuttavalta. Sitten taas kun miettii että oikeassa elämässä nuo 3 laukausta 1,7 sekunttiin ammuttiin yli satapaunaisella, voikin miettiä minkälainen temppu se olisi. :slight_smile:
Bongatkaa tyhjälaukaukset videolta, karvat nousee pystyyn. :smiley:

Reinikainen ja Nyström, vetäkää ittenne selaselle tasolle että pyydetään valmentamaan leffatähtiä tai tiedon puolesta museoreplikoita pyydettäisiin tekemään tai mitä vaan jousiammuntatietotaitoa jota voisitte jakaa kansainvälisesti. Odotan innolla tapahtumaa.
Mun mielestä on nasta että Tanskan maalla on yks jamppa ottanu asiakseen ampua nopeesti ja sen se tekee ja vieläpä jakaa sen kaiken eteenpäin. Mulle on ihan sama onko ylimieleinen, en asu sen kanssa. Gene Simmonskin on varmaan täys idiootti ihmisenä, mutta kyllä sillä on maailman paras bändi…

wilhem telli videota en nähnyt. se oli jo poistettu.

Toki on taitava jätkä ja tekee mitä näyttävimpiä temppuja videolla. Ei siihen tarvii mun varmistusta, sen “näkee sokkee kepilläkin” kuten isällä on tapana sanoa. :smiley:
Ehkä en sitten kuitenkaan nää noita temppuja niin erityisen mielenkiintoisena, ampua nopeasti kolkytpaunasella lyhyelle matkalle.
Ei tuota yleistä touhua arvostellakkaan, vaan näitä muita sutkautuksia ja kyseenalaisia temppuja. Kuten tämä tuore pään päältä omenan ampuminen.
Ero Simmonssiin on siinä, että Gene ei kuluta ruutuaikaansa julistaen oman musiikkinsa oikeutta ja muitten osaamattomuutta ja tietämättämyyttä. Jotkut hiiltyy tuosta turvallisuuden vaarantamisesta kovastikin, kun ajattelevat sen pilaavan jotenkin jousiammunnan maineen - turhaa hysteriaa mielestäni. Eihän näin nyt tule käymään. Tyhmältä se näyttää silti, enkä voi mitään sille että koen suurta halua sanoa se ääneen! :smiley:

Ehkäpä pitäisi hommata humma ja alkaa treenata yli satapaunaisella sarvikomposiitilla oikeaa jousiammuntaa… Larssin temput, mutta oikealla energian tuotolla ja vakuuttavuudella, siinähän olisi youtubeen markkinarako.

Juha: Olen ollut kolmesti mukana musearepliikkka pyynnöissä (kaksi suomessa ja yksi norjassa)
Valkokankaallekkin jouseni melkein pääsi ja viikon ajan elokuvan tuottajaakin valmensin, mutta mikään ei auta siinä vaiheesa kun ennen kuvausten alkua joku ryhmän jäsenistä ottaa kyseisen kepukan käsiinsä ja sanoo huolettomasti olevansa expertti alalla. Jousi vireelle väärin päin ja veto… Oli siinä tuottaja VÄHÄN IHMEISSÄÄN kun oli minulta itselleen lunastama kaunis ugrilais tyylinen 30lb jouskari palasina nurmella ja teknikko miehet viheltelevät ja tuijottavat pilviä kohti.
Onneksi olin sopinut Ari Rantalan kanssa, että hän menisi vielä paikalle vara keppien sekä sivusta katsomaan, että kaikke menee oikein kun itse oli Gotlannissa edustamassa suomea ruotsin joukoissa tanskalaisten hyökkäystä vastaan.

Tämän leffan nimi oli Kummeli V
Sentään nuoliviineni sekä rannesuojani on oikeissa käsissä. PLUS: Jokainen nuoli joka leffassa lentää on minun tekemiäni.

Ranskalainen elokuva tuotannossa oleva kaveri otti yhteyttä 2013 (sai norjasta tietoni)
sanoi, että olisi hienoa jos olisin kiinnostunut pikku projektista. Siinä sitten joku 2 kuukautta Linkedin kautta keskusteltuamme emme päässeet kunnolla yhteis ymmärrykseen vaikka sain tähän ranskikseen paljon uutta tietoa upotettua. Hän ei siis ollut ihan vakuuttunut kuinka paljon italiaan minun lennättäminen ja siellä oleminen tulisi heille maksamaan ja kuinka kauan projekti kestäisi ja kun minunkin piti jollain työllä suomessa vielä elää.
Noh siinä sitten löimme kättä päälle ja toivotimme toisillemme iloiset sekä tuottoisaa tulevaisuutta.
Nythän tuo leffa on jo tullut ulos ja kyllä sanon, että kaduttaa, mutta kun silloin ei ollut taloudellisesti edullista minun lähteä mihinkään niin minkäs teet…

Kyseisen eläkuvan nimi on “Iceman”

Vieläkin vatuttaa.

Käy lukemassa Mike Loadessin sivun teksti asiasti.
Tällä kertaa olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä.

2 tykkäystä

Arvasinhan Mikkestä, että ei taka-askeltakaan, vaan uho jatkuu. :grinning: Onhan Kummeli V hieno mitali. Hyvä jäbät.

Ei siinä näy kuin mun muut roppeleet sekä Arin jousi (jonka kuulemma myöskin retuuttivat varhaiselle eläkkeelle…)