WFAC 2022, 05.–13.08.2022 Eesti, Pärnu

Tiedoksi, jotta päätös kisojen pitämisestä luvassa 30.04.2021:

https://www.ffaa.fi/foorum2/?x257608=390167#c1

Eesti “punaisena”… pahasti vaikuttaa siltä, että Heikin, Tuomon ja minun kisamatka ei toteudu… :thinking:

Niinhän siinä taitaa käydä, valitettavasti. Järjestäjien pitää tehdä kuitenkin päätös sen hetkisen tilanteen perusteella, eikä vain olettaa, että tilanne muuttuu olennaisesti paremmaksi kolmen seuraavan kuukauden aikana, mikä nyt tietenkin on mahdollista, jos rokotustilanne paranee. Mutta silti, eipä olisi kiva olla nyt siellä järjestäjän roolissa.

Juu. Kattelin IFAA:n sivuilta että kesäkuuksi suunniteltu yhdistetty EM/MM Bow Hunting on siirretty lokakuulle ja arvelen että parhaassa tapauksessa nämäkin siirretään. Pitänee varmuuden vuoksi jättää yksi kesälomaviikko myöhemmin pidettäväksi.

WFAC 2021 on sitten WFAC 2022 ja kisataan 05.-13.08.2022 alkuperäisessä paikassa Eestissä. Kaipa se on sitten jatkettava uraa vieläkin… Tuomo, tsekkaatko majoituksen ajan tasalle, ktosh.

Joo, ensi vuonna uusi yritys. Tämä ei ole kiireisen henkilön hommaa… Peruutan ja varaan majoituksen, kunhan @hoja vielä vahvistaa osallistumisensa.

Ainakin naamakirjassa viestinsä mukaan näkyisi olevan tulossa. Veteraaniluokkaakin jo kaavaili… :grin:

Juu mukana. Olin kyllä viimeisen viikon ajan 90% saletti että nyt sukelletaan. Lievä pettymys mutta mikäs teet. Kunhan ennen senioriMHB:tä kisat pidettäisi. VMBH-sarjaan jo menisin.

Jaa millonkas minä pääsisin tämmöiseen kisaan? Voisi kai yrittää ilmoittautua vielä.
Jos ei onnistu niin aika kökkö kun siirtyy useampana vuotena, eikä uudet pääse ilmoittautumaan mukaan.

Nyt voi tulla taas peruutuspaikkoja, kannattaa ainakin kokeilla.

Joo ekana vuonna AMHB:ssä oli kolme suomalaista, kolme liettualaista ja kolme saksalaista. Tokana vuonna yksi saksalainen heivasi ja tilalle tuli amerikkalainen. Pistä saman tien jonotuslistalle niin hyvinkin saattaa olla neljä suomalaista!

On siellä jo 56 nimeä:

Mutta kokeile!

Voisiko mode muuttaa ketjun otsikon vastaamaan uutta todellisuutta: WFAC 2022 jä päivät 05.-13.08.2022

Toiseksi: Saitte varmaan sähköpostia, jossa pyydetään varmistamaan osallistuminen ensi vuonna. Muistakaapa käydä kuittaamassa ja vaihtamassa luokkaa tarvittaessa; minä jo kuittasin. :grinning:

Vaihdettu ja kuitattu.

Ei näy @JNystrom vielä jonotuslistalla…

Nojoo, törkkäsin nyt sähköpostia. Olihan tuo vaan 53 sekunnin homma hoitaa…

1 tykkäys

Kävin vahvistamassa osallistumisen. Vaihdoin samalla luokan AMHB:stä VMHB:hen. Pakko tunnustaa realiteetit. Pääsenpähän ampumaan hollantilaisten kanssa!

2 tykkäystä

Varaudu kaikennäköiseen kivaan, Maarten Porsch on velmun hauska mies. Saksan Lutz Koschoreck on jonolistan kärjessä ja päässee mukaan. Hän on hillityn kiva kaveri myös.

1 tykkäys

Olettehan vahvistaneet osallistumisenne? Eestiläiset ovat Jakkelta asiaa huolestuneena kyselleet, kun moni kisaaja on homman jättänyt tekemättä.

varapaikkalainen täällä hieroo käsiä… :smiling_imp:

1 tykkäys

Juu kyllä olen. Pariinkin otteeseen. Ovat näemmä siirtäneet veteraanisarjaankin.